.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یار مهربان و رزمنده بی نام و نشان!
یار مهربان و رزمنده بی نام و نشان!

شمال نیوز: به بهانه عروج عرشی رزمنده جانباز، مجاهد نستوه، سرباز گمنام آقا امام زمان(عج) ، شادروان حاج نبی احمدی فولادی


مقدار یار همنفس، چون من نداند هیچکس

ماهی که بر خشک اوفتد، قیمت بداند آب را


افسار قلم به دست می گیرم تا با نورافشانی در بخشهای نادیده و ناگفته زندگی سراسر مبارزه ایشان، اذهان شریف مخاطبان را بیش از پیش به ابعاد شخصیتی این بزرگمرد شهرمان واقف و آشنا سازم.

حاج نبی احمدی فولادی با بیش از ۴۸ سال دوستی و صمیمیت، بارزترین شخصیت تأثیرگذار زندگی ام، در حالی عروج کرد که در طول این رفاقت طولانی مدت و نیز عمر شریف ۶۱ ساله خویش، جز آرمان خواهی، اسلام خواهی، مجاهدت، مداومت در مواضع دینی و انقلابی، ولایتمداری و جان نثاری در راه تحقق آرمانها و نیز مهربانی و بی نام و نشانی، هیچ خاطره دیگری در لوح ذهنم و متن دلم ننگاشته و به ودیعه نگذاشته است.

از روزهای همشاگردی در ایام نوجوانی، هم فعالیتی در مسجد جامع ساری در ایام جوانی، هم اندیشی و همسنگری در راه مبارزه با جریانات ضدانقلابی در دبیرستان ۱۷ شهریور و سایر دبیرستانهای ساری، از فعالیتهای حزب اللهی در قبال فتنه منافقین در قائمشهر در سالهای ۵۸ و ۵۹ و نیز از این همه پایداری و مداومت در سنگر مبارزه و روحیه ولایت مداری و استکبارستیزی ایشان، هر چه بگویم، کم گفتم و قطعا” نمی توانم حقش را ادا کنم.

همکارانش ایشان را یکی از فاتحان پایان دادن به عمر ننگین کمونیستها و منافقین جنایتکار در جنگلهای شمال دانسته و معتقدند که ایشان چه در مازندران و چه در سایر مأموریتها که به مقام جانبازی نائل شده است، همیشه یک رزمنده سنگرنشین و ‌عاشق شهادت شیرین در راه خداوند ارزش آفرین بوده است.

بیداری و بصیرت سیاسی، تحلیل اساسی و حضور انقلابی ایشان در عرصه های مدیریتی و کارشناسی، وجوه بارز شخصیتی ایشان در جامعه و نیز محافل تخصصی بوده و شش ویژگی مشهود ایشان در طول سالها مجاهدت خاموش، مسئولیت پذیری، شجاعت ورزی، شهادت طلبی، وظیفه شناسی، ولایتمداری و زندگی مؤمنانه بود و در کنار همه این ویژگی ها، مهربانی، از خودگذشتگی، تواضع، شرافت، صداقت، صراحت، صلابت و کرامت و بزرگواری ایشان متششع و متبلور بود که انصافا” شش دانگ وجودمان را می سوزاند و چهار ستون هستی مان را می لرزاند.

حاج نبی، محبوب القلوب همه دوستان، یار بی بدیل شهیدان و ایستاده در خط مقدم مبارزه با بدخواهان اسلام و نظام و امام و ولایت، در حالی ناباورانه با ما وداع کرده است که برای یکایک ما، هم آغوش و پناه و هم ستون و اتکاء بوده است و بود و نبود ایشان تا آنجا محسوس شده که نفس در سینه های ما محبوس شده است.

مبارزه با جریانات تلخ سیاسی ضدانقلاب، اعم از حزب توده، چریکهای فدایی، منافقین، امتی ها، انجمن حجتیه، دراویش، بهائیت، وهابیت، عرفانهای کاذب، فرق ضاله و حتی سوداگران مرگ، رصد شبکه های ماهواره ای معاندین و نیز کشف و انهدام جریانات نفوذ و شفاف سازی همه این اعوجاجات و انحرافات، عمده ترین جلوه های شخصیتی ایشان به عنوان رکورددار حضور در خطرناکترین مواجهات امنیتی در میادین مقابله در لایه های پنهان جامعه بوده که ثمره اش، طمأنینه و امنیت آفرینی برای شهروندان و هموطنان عزیز ما بوده است.

ضمنا” ایشان یکی از ورزشکاران سرآمد و کاپیتان محبوب و خوش استعداد در رشته های مختلف از جمله در کوهنوردی، تیراندازی و فوتبال بوده که بطور محسوسی جلب توجه می کرد.

حاج نبی عزیز دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و از اساتید موفق دانشگاه و نیز دوره های آموزشی مدیران استان بوده و کرسی مدیریتی ایشان تا مدیریت ادارات کل امنیتی و نیز مشاورت معاونین وزیر ارتقاء داشته است.

اراده خدمتی ایشان، برای سایر همسنگران، روحیه بخش، انگیزه ساز، شهامت آفرین، معنویت گرایی و ارزش خواهی بوده و فقدان ایشان، ثلمه ای غیرقابل جبران تلقی می شود.

فراق ایشان یکی از تلخ ترین خبرهای زندگی ام از ابتدا تا اکنون و هم وزن فراق های غم انگیزی مثل فراق سردار دلها حاج قاسم عزیز است و نمی توانم به راحتی با آن کنار بیایم.

ای ساربان، آهسته ران، روح‌و روانم می رود

من خود به چشم خویشتن، دیدم که جانم می رود

او می رود دامن کشان، من زهر تنهایی چشان

دیگر مپرس از من نشان، کز دل نشانم می رود


دکتر صادقعلی رنجبر مدرس دانشگاه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.